יום ראשון, 6 בנובמבר 2011

" כל הכבוד לאבא " - לי מלול
כל הכבוד לאבא שתומך בי בכל דבר שאני עושה ולמרות שהוא עובד עד מאוחר
 תמיד מוצא זמן אליי ותמיד נמצא שם כשאני צריך אותו




<
 " כל הכבוד לאבא "
 " אבא " מאת שלומי שבת
 נושא השיר : האבא לא חסך מבנו לימודים וספרים
למרות מצבם הקשה שהיה מחסור ורעב , האב חשב על עתיד בנו ולא וויתר לו מבחינת לימודים
 נושא השיר : הבן והאב מאוד אהבו אחד את השני והבן מספר עליו בשיר , על כמה שהוא היה אבא טוב וכמה שהוא חסר עכשיו בבית , הם שונים אבל מאוד דומים
 מערכת היחסים בין האב לבנו : מערכת היחסים בין האב לבן בשיר היא מערכת יחסים טובה שהאב משקיע בבן וחושב עליו ועוזר לו להצליח למרות המצב הקשה בבית , בשיר הבן אומר לו כל הכבוד שהוא לא חסך ממנו לימודים
 מערכת היחסים בין האב לבנו : מערכת היחסים בין האב לבן היא מערכת יחסים מרוחקת כנראה , לפי השיר נראה שהם התרחקו וכל אחד הלך לדרכו ועכשיו הבן כותב על כך שהוא מצטער והוא היה רוצה להיות איתו יותר .
 מאפייני האב : האב בשיר תומך בילד ולא חוסך ממנו שום דבר שיעזור בגדילתו , הוא רוצה שהוא יגדל כמו כל ילד רגיל וילמד וישכיל למרות שמצבם היה קשה והיה מחסור ורעב .
 מאפייני האב : האב מאוד אהב את הילד אך שניהם התרחקו אחד מהשני ולא דיברו , האב גם תמך בבן והקשיב לו תמיד ולא חסך ממנו שום דבר .
 תרומתו של האב לבנו : תרומת האב לבן בשיר היא שהוא לא חוסך ממנו ספרים ולימודים , וכך כשהוא גדל הוא יכל לעסוק בהרבה דברים ושלא יהיה אותו מצב של עוני ומחסור גם במשפחתו .
 תרומתו של האב לבנו : תרומת האב לבן בשיר היא שהוא נתן לו תחושה שיש אבא בבית , נתן לו כלים להמשך הדרך ובסך הכל ליווה אותו בחיים .



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה